To co dobre (małe rozdanie)

J.R.R. Tolkien mawiał, że najdłużej trwa ta robota, której się nie zaczyna. Miał rację. Święta tuż, tuż, a ja w rozsypce, na dodatek łeb mi pęka od planowania i ciągłego tłuczenia się po sklepach. Postanowiłam zebrać siły i zacząć porządki. Pomysł nie jest zły, ale co tu sprzątać?, skoro regularnie odgruzowuję swój domek, jednak żeby tradycji stało się zadość ruszyłam z kopyta; firanki pachnące świeżością kołyszą się sznurkach, okna błyszczą radośnie (co z tego, że myłam je przy -5 stopniach), a i półki z książkami odetchnęły, à propos książek... Porządkując regały co chwilę trafiałam na egzemplarze, które nie są mi już niezbędne, dlatego postanowiłam się nimi podzielić, bo po pierwsze,  być może trafienie którejś z pozycji bardzo kogoś ucieszy, po drugie,  dawanie samo w sobie jest wielką radością, tak więc radujmy się. Na szybki rozruch, szybkie rozdanie. 

Plan jest prosty, na zdjęciu są trzy książki:




Udział w rozdaniu, może wziąć każdy człek, o ile mieszka na terenie naszego pięknego kraju, wystarczy w komentarzy zgłosić chęć posiadania którejkolwiek z książek , jednej, dwóch lub trzech, zostawić swój adres mejlowy, i czekać na losowanie, które o ile zdrowie mi pozwoli  nastąpi 01-01- 2013 roku :) Mam nadzieję, że zasady są w miarę przejrzyste, nie mam dzisiaj głowy do tworzenia regulaminu, który i tak mało kto czyta.

Dodatkowo jeśli ktoś jest obserwatorem bloga, proszę o poinformowanie mnie o tym, ponieważ za Waszą cierpliwość do mojej pisaniny, podziękuję Wam dodatkowym prezentem niespodzianką :)

Życzę miłego wieczoru
 

35 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do dwu ksiażek:
    Niebieski ptak, Piotra Wojasza
    Moje rzymskie wakacje, Kristen Harmel

    shczooreczek@interia.pl

    Jestem obserwatorem;)
    PS Życzę już teraz zdrowych, radosnych i spokojnych świąt spędzonych w gronie rodziny i w towarzystwie dobrej książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wzajemnie życzę spokojnych i szczęśliwych świat :)

      Usuń
  2. To ja się zgłoszę do "Księgi zaklęć", bo właśnie wyszukuję książek dla takiego jednego chłopczyka, którego próbuję przekonać, że książki to świetna sprawa, a ta wygląda naprawdę nieźle:))

    I oczywiście obserwuję Szelest książek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się po Księgę zaklęć. Mój mail: agnieszka.deja@o2.pl i jestem obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominika zawsze ma ochotę na książki! :D
    szeptywyobrazni@gmail.com
    Obserwuję oczywiście.

    Czyżbyś była chora? To nie dobrze! Zdrowiej! Przecież idą święta trzeba być zdrowym, żeby te tony jedzenia dobrze się przyjęły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, chora nie jestem, przemęczenie mnie gnębi, ale wyjdę z tego i na pewno będę ze smakiem buszować po świątecznych stołach :)

      Usuń
  5. Zgłaszam się po "Księgę zaklęć":)
    karolinnaamm@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarnęłabym "Moje rzymskie wakacje".
    Obserwuję jako dolores.Mail:malczes88@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam chęć udziału w rozdaniu :) Upatrzyłam sobie "Moje rzysmskie wakacje". Dodatkowo jestem obserwatorem bloga i bardzo lubię tę Twoją pisaninę ;) A mój mail to jagiena@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię porządki w książkach, choć cała reszta już niekoniecznie... :)
    A do rozdania zgłaszam się po "Moje rzymskie wakacje", e-mail" a_4marca@o2.pl Obserwować obserwuję od dawna :)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i wzajemnie życzę wesołych i spokojnych świat :)

      Usuń
  9. Zgłaszam się po "Niebieskiego ptaka" i "Moje rzymskie wakacje". Obserwuję od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem obserwatorką i chętnie przygarnęłabym "Moje rzymskie wakacje":)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się - interesują mnie "Moje rzymskie wakacje".
    Nieładnie wyszło, bo teraz dopiero kliknęłam obserwowanie przez gogle cośtam, skoro to warunek rozdawajki, ale zaglądam, bo mam Twój blog na liście, co widnieje u mnie na blogu. Nie będę udawać, że czytam każdziutki wpis, bo tak nie jest, ale zaglądam jak mnie coś zainteresuje. Co nieco rozbieżne mamy bowiem preferencje książkowe.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi się podoba, szczerość to podstawa :)

      Obserwowanie bloga nie jest warunkiem rozdania, chodziło mi głównie o to, aby trafili do tej zabawy ludzi, którzy w wirtualny sposób są ze mną związani :) ale oczywiście są też blogerzy, których lubię i którzy nawiedzają mnie co jakiś czas np. jak Ty czy Isadora, tak więc spokojnie, w tym rozdaniu chodzi o bliskie spotkanie, a nie o marketingowe rozdanie :)

      Miłego dnia.

      Usuń
  12. Ach, porządki przedświąteczne, klasyka gatunku :D
    Ja bardzo chciałabym wygrać książkę "Moje rzymskie wakacje" :)!
    Dobrej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie proszę o "Moje rzymskie wakacje" Kristen Harmel.

    patrycjakuchta@onet.pl

    Obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie sprawdziłbym sobie czym jest ta "Księga zaklęć" :)

    mail: polaris667@gmail.com

    Oczywiście obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się po "Moje rzymskie wakacje", ten tytuł widzi mi się od dawna. Italia! <3

    marta_kusz@wp.pl

    Wesołych świąt pracusiu! I niech Twoje firany błyszczą jak najdłużej bo jak (prawdziwa) zima nadejdzie to nie chcę Cię widzieć na parapecie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Oczywiście jestem obserwatorem Twojego bloga.
    Zgłaszam chęć posiadania jednej z Twoich konkursowych książek, jaką jest "Księga zaklęć".

    Mój e-mail to: mejus250@interia.pl.

    Pozdrawiam i życzę smacznego barszczyku z uszkami :D!
    Mejus250

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam sie po Niebieskiego ptaka, blog mam dodany do obserwowanych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Księgę zaklęć mam w planie - chociaż raz już mogłam ją mieć w ręce ale inna pozycja bardziej mnie kusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prośba taka sama jak w przypadku DżejEr/Carmen, ponieważ nie wiem czy Twój komentarz dotyczy ogólnej książkowej kwestii, czy też chcesz wziąć udział w rozdaniu, proszę określ swoje stanowisko :)

      Usuń
  19. Oczywiście obserwuję bloga i zgłaszam się po "Moje rzymskie wakacje":) mój adres e-mail to: mowa.liter@gmail.com
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się po książkę "Niebieski ptak" Piotra Wojasza

    melak@onet.eu

    Twój blog obserwuję :)

    Wesołych i spokojnych Świąt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzą mi się "Moje rzymskie wakacje" :D Bloga obserwuję od dawien dawna "D

    OdpowiedzUsuń
  22. Księga zaklęć wygląda interesująco... i ta okładka, bardzo mi się podoba... Ale wakacje też bym poczytała... Tęsknię za wakacyjną pogodą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w kropce, bo nie wiem czy zgłaszasz się do którejś z książek, czy tylko tak sobie dumasz.
      Dla jasności sprawy, proszę określ swoje stanowisko w rozdaniu :)

      Miłego dnia
      Natula

      Usuń
  23. Zgłaszam się po "Księgę zaklęć" i "Niebieskiego ptaka" :)
    jenah83@wp.pl
    Obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się po dwie książki:
    Niebieski ptak, Piotra Wojasza
    Moje rzymskie wakacje, Kristen Harmel :)

    Bloga obserwuję od dawna jako Marta :)
    martakowalik16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się po "Moje rzymskie wakacje" i "Niebieski Ptak"
    Bloga obserwuję jako Jasmine:)
    aga18ilm@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  26. To się zgłoszę po "Moje rzymskie wakacje":)
    justynader@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ewelinajamrozik11@wp.pl
    Obserwuję jako: mia.vico
    Zgłaszam sie po 3:
    Niebieski ptak, Piotra Wojasza
    Moje rzymskie wakacje, Kristen Harmel
    Księga zaklęć

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zgłaszam się do Moje rzymskie wakacje, Kristen Harmel
    pa-zajac@wp.pl

    Jestem obserwatorką :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się po 3 książki. Blog obserwuję.
    Pozdrawiam,
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.